niedziela, 9 listopada 2014

Prolog

Razem z rodzicami i siostrą siedziałam w ciemnym pokoju oglądając telewizję.Nagle program telewizyjny został przerwany i usłyszeliśmy komunikat "Z tajnego laboratorium wyciekły informacje na temat wirusa który w  rozprzestrzenia się w szybkim tempie po naszym kraju, prosimy o jak najszybsze opuszczenie miasta".Byliśmy przerażeni.Mama kazała mi jak najszybciej spakować swoje rzeczy.Szybko pobiegłam na górę .W pośpiechu wyciągnęłam moją walizkę z szafy i spakowałam do niej najpotrzebniejsze rzeczy.Wsiadłam do samochodu i odjechaliśmy.We łzach patrzyłam na nasz dom znikający w oddali. I tak zaczął się nasz koszmar.

4 komentarze:

  1. Zaczyna się fajnie, pewnie ebola. ;3
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super :3 jesteś jedną z najlepszych dziewczyn, bo piszesz krótko, że aż chce się czytać :D

    OdpowiedzUsuń